czwartek, 24 maja 2012

Układanka


 W ostatni weekend wybrałem się na rowerową wycieczkę. Oczywiście wziąłem ze sobą aparat. Zdjęcie, które jest poniżej przedstawia Kościół Pokoju w Świdnicy i składa się z wielu zdjęć połączonych ze sobą w ten oryginalny sposób za pomocą programu do grafiki komputerowej, ponieważ  wielkość fotografowanego  obiektu nie pozwoliła  zawrzeć go w jednym zdjęciu.
Ogólnie przejechałem około 120 km, pogoda była super i już planuję następny rowerowy wypad.


Last weekend I went on a cycling trip. Of course, I took a camera. The photo that is below  present Church of Peace in Swidnica and consists of multiple images linked together in this original way of using the computer graphics, because the size of the subject is not allowed to include it in one shot. Overall, I drove about 120 km, the weather was great and I already planning the next cycling trip.


3 komentarze:

  1. Ja także lubię rowerowe wycieczki fotograficzne :). Zawsze mam ze sobą aparat. Bardzo ładny kościółek- pięknie go przedstawiłeś. Zapraszam na moją stronkę.
    Ps. W sobotnie popołudnie także mam zaplanowaną krótką przejażdżkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi. You've got some great photos in your blog! Can't wait to see more.

    I've got a question - what is the music playing in the background? I'm so impressed by it and I'd love to hear more of it. Would you be so kind and share who the author is?

    Kind regards from Slovenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you for your comments :) Suzie, unfortunately I do not know what music you mean :)

    OdpowiedzUsuń